Anul 2014 ar putea aduce o creştere de 10% a cifrei de afaceri pentru Walmark România, cel mai mare jucător de pe segmentul suplimentelor alimentare, astfel că businessul acestei companii ar putea trece de 83 mil. lei (circa 19 mil. euro), potrivit informaţiilor furnizate de companie.
„Noi de abia am început anul financiar, la 1 iunie, şi avem estimată o creştere de cel puţin 15% în perioada 1 iunie 2014 - 1 mai 2015 comparativ cu aceeaşi perioadă a anului financiar precedent. Iar pe an calendaristic cifrele ajung să fie cam la fel, procentele le preconizăm a fi în jur de 10%“, a declarat Cătălin Vicol, director al regiunii South-Eastern Europe pentru Walmark. În România, Walmark a avut anul trecut afaceri de 76 mill. lei (17 mil. euro).
Walmark are în portofoliu branduri precum ArtroStop (care ia numele de Proenzi), Degasil, GinkoPrim, MemoPlus, Minimarţieni, Prostenal, Urinal sau Clarinol.
Piaţa suplimentelor alimentare a crescut cu 10% până la 25% în fiecare din ultimii cinci ani, iar acest avans a fost în principiu generat de produse noi lansate pe piaţă şi de faptul că românii achiziţionează produse cu o valoare mai mare, dar pentru nevoi specifice, a menţionat Vicol.