Retail&Agrobusiness

Walmark aşteaptă afaceri de 19 milioane de euro pe o piaţă a suplimentelor alimentare care s-a dublat în criză, ajungând la 200 mil. euro

Walmark aşteaptă afaceri de 19 milioane de euro pe o piaţă a suplimentelor alimentare care s-a dublat în criză, ajungând la 200 mil. euro
Anul 2014 ar putea aduce o creş­tere de 10% a cifrei de afaceri pentru Wal­mark România, cel mai mare ju­cător de pe segmentul supli­men­telor ali­mentare, astfel că businessul acestei companii ar putea trece de 83 mil. lei (circa 19 mil. euro), po­tri­vit informaţiilor furnizate de com­pa­nie.
 
„Noi de abia am început anul financiar, la 1 iunie, şi avem estimată o creştere de cel puţin 15% în perioada 1 iunie 2014 - 1 mai 2015 comparativ cu aceeaşi perioadă a anului financiar precedent. Iar pe an calendaristic cifrele ajung să fie cam la fel, procentele le preconizăm a fi în jur de 10%“, a declarat Cătălin Vicol, director al regiunii South-Eastern Europe pentru Walmark. În Ro­mânia, Walmark a avut anul trecut afaceri de 76 mill. lei (17 mil. euro).
 
Walmark are în portofoliu bran­duri precum ArtroStop (care ia nu­mele de Proenzi), Degasil, Ginko­Prim, MemoPlus, Mini­mar­ţieni, Pros­tenal, Urinal sau Clarinol.
 
Piaţa suplimentelor alimentare a crescut cu 10% până la 25% în fie­care din ultimii cinci ani, iar acest avans a fost în principiu generat de pro­duse noi lansate pe piaţă şi de fap­tul că românii achiziţionează pro­duse cu o valoare mai mare, dar pen­tru nevoi specifice, a menţionat Vicol.
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO