Producătorul francez de cosmetice Yves Rocher, prezent pe piaţa locală de mai bine de un deceniu cu o reţea de magazine şi cu un sistem de vânzări prin corespondenţă, vrea să ajungă la 50 de magazine până în 2020, faţă de 34 în prezent.
„Vom deschide în acest an 4-5 unităţi noi, dintre care două sau trei în Bucureşti. Restul vor fi inaugurate în marile oraşe din România, precum Braşov, Timişoara sau Constanţa“, spune Jacek Roznowicz, directorul pentru Europa de Sud-Est şi Africa în cadrul Yves Rocher.
Potrivit ultimelor date ale ZF, cea mai mare pondere în totalul businessului o aveau vânzările prin corespondenţă şi internet, magazinele fiind pe poziţia secundă. În total, în 2013 – ultimul an pentru care există date publice –, compania a obţinut afaceri de 17,7 mil. euro. Businessul Yves Rocher este operat de două companii, una fiind cea care se ocupă de magazine, iar cealaltă de vânzările prin corespondenţă şi internet. Grupul francez a intrat prima dată în România în 1999 printr-un partener care dezvoltă şi astăzi lanţul de magazine Yves Rocher. Direct, grupul a intrat în 2008 dezvoltând vânzările prin corespondenţă şi pe internet.