Retail&Agrobusiness

​Zalando, platforma online de modă cu prezenţă în 25 de ţări care are un portfofoliu de 350.000 de produse, se lansează astăzi în România

​Zalando, platforma online de modă cu prezenţă în...

Autor: Miruna Diaconu

30.05.2022, 11:41 512

Zalando, platforma europeană online de modă cu o prezenţă în 25 de ţări, se lansează în România. Platforma are un portofoliu de 350.000 de produse şi 1.700 de branduri, iar extinderea în România vine în continuarea expansiunii Zalando în Europa.

„La Zalando, oricine îşi poate găsi stilul preferat. Suntem încântaţi să le urăm bun venit clienţilor din România în universul Zalando şi să răspundem nevoilor tot mai mari ce ţin de online fashion. Ne dorim să le oferim clienţilor români acces la cele mai îndrăzneţe stiluri, precum şi servicii şi beneficii de top, astfel încât să devenim The Starting Point for Fashion, cu alte cuvinte, un reper în domeniu”, spune Daniel Rogiński, Director General Europa Centrală şi de Est Zalando.

În portofoliul retailerului se numără şi branduri precum Adidas, Nike şi Bershka, la Tommy Hilfiger, Hugo Boss şi Guess, sau Karl Lagerfeld, Michael Kors şi Moschino. Platforma îşi propune să atragă clienţii prin beneficii precum livrări şi retururi gratuite  până la 100 de zile de la cumpărare, dar şi asistenţă în limba română pre şi post achiziţie, având practic experienţa cabinei de probă la ei acasă. Zalando a încheiat un parteneriat cu Packeta şi Fan Courier.

Mai mult, brandurile locale îşi pot vinde produsele prin intermediul platformei prin programul Zalando Partner, ajungând astfel atât la clienţii din România, cât şi pe celelalte pieţe unde platforma este disponibilă.

Zalando are o reţea de 12 centre logistice în Europa, iar patru urmează a fi construite, însă reprezentanţii platformei spun că nu plănuiesc o astfel de investiţie pe piaţa locală.

„Mulţi români lucrează deja pentru Zalando. O să folosim reţeaua existentă pentru a îndeplini nevoile locale. Nu există niciun birou dedicat Zalando în România. În Zalando avem deja peste 17.000 de angajaţi, care se vor focusa şi pe piaţa locală. Nu ne gândim să investim într-un depozit local, avem deja o reţea extinsă de centre logistice şi urmează a mai fi construite încă patru”, mai spune Daniel Rogiński, Director General Europa Centrală şi de Est Zalando.

Însă, pe viitor, dacă va fi nevoie, o astfel de investiţie va fi luată în calcul de retailerul online ţinând cont de factori competitivi.

Platforma a fost lansată în 2008, la Berlin, şi are 49 de milioane de clienţi activi din 25 pieţe. Oferta include articole de îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii şi produse de îngrijire, ale unor branduri internaţionale, de la nume celebre în toată lumea până la mărci locale. ​​​

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO