Retail&Agrobusiness

ZF Antreprenorii României. Macromex: Este nevoie de reinventare permanentă în business. Schimbările ne-au dus acolo unde am vrut să fim

Dan Minulescu, CEO al distribuitorului  de produse alimentare Macromex: Reinventarea este necesară, a fost un proces extrem de dureros, a fost contestat atât intern, cât şi extern. Băncile întrebau de ce trebuie să lansez un brand de îngheţată.

Dan Minulescu, CEO al distribuitorului de produse alimentare Macromex: Reinventarea este necesară, a fost un proces extrem de dureros, a fost contestat atât intern, cât şi extern. Băncile întrebau de ce trebuie să lansez un brand de îngheţată.

Autor: Mădălina Panaete

22.11.2016, 00:08 638

Dan Minulescu, CEO al distribuitorului  de produse alimentare Macromex, povesteşte că două valuri de criză au trecut în perioada 2012-2014 peste businessul pe care îl conduce, dar crede că acest tip de momente ajută companiile să gestioneze mult mai bine crizele. 

„Cu siguranţă anii 2012-2014 au fost extrem de grei pentru compania pe care o conduc, a fost o perioadă în care ne-am reinventat. De la branduri, la model de business, la productivitate, la tăiere de costuri şi creşterea cotei de piaţă, toate acestea s-au succedat cu un efect dramatic asupra rezultatelor financiare pe această perioadă, dar iată că acum lucrurile s-au dus unde trebuie. Cred că aceste momente ne învaţă, ne fac mult mai ca­pabili să gestionăm momente de criză. Ele sunt necesare”, a declarat antreprenorul în ca­drul conferinţei „Capitalul privat românesc - o şansă pentru dezvoltarea econo­mică a României“, organizată de ZF împreună cu Banca Transilvania. Aceasta a fost a treisprezecea oprire a proiectului ZF Antreprenorii României, după evenimentele de la Timişoara, Sibiu, Piteşti, Braşov, Iaşi, Craiova, Alba Iulia, Constanţa, Cluj-Napoca, Oradea, Galaţi şi Baia Mare.

Dan Minulescu spune că a analizat experienţa companiilor străine şi dă exemplul Volvo, care în urmă cu 30 de ani era echivalentul siguranţei, dar care treptat a pierdut acest diferenţiator având în vedere că tot  mai mulţi constructori de automobile au mizat pe siguranţă ca punct forte. Însă, Volvo s-a reinventat şi există încă pe piaţă ca unul dintre cele mai puternice branduri de automobile.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO