Retail&Agrobusiness

ZF Audio Special: 15 MINUTE CU UN ANTREPRENOR. Mircea Turdean, Farmec Cluj: Avantajul nostru a fost că am ştiut întotdeauna să ne adaptăm cerinţelor pieţei. Sfatul meu pentru companiile româneşti e să se plieze pe necesităţile actuale

Mircea Turdean: Am creat o celulă de criză pentru a demara producţia de astfel de bunuri. În plus, sunt în permanenţă în legătură cu trei ministere, trebuie colaborat şi ţinut legătura cu statul ca lucrurile să meargă mai rapid

Mircea Turdean: Am creat o celulă de criză pentru a demara producţia de astfel de bunuri. În plus, sunt în permanenţă în legătură cu trei ministere, trebuie colaborat şi ţinut legătura cu statul ca lucrurile să meargă mai rapid

Autor: Miruna Diaconu

25.03.2020, 13:35 333

♦ Farmec Cluj, cel mai mare producător local de cosmetice, a lansat în această perioadă două produse din categoria igienizant de mâini şi vrea să pună pe piaţă şi dezinfectant pentru suprafeţe, bunurile având atât uz casnic, cât mai ales în spitale şi alte instituţii.

Mircea Turdean, CEO şi acţionar al Farmec Cluj, spune că deşi pandemia actuală este diferită de criza economică din 2009, compania pe care el o conduce a tras o serie de învăţăminte din acea vreme, lecţiile fiindu-i utile şi în prezent.

„În 2009, criza economică a fost diferită de pandemia de azi. Şi atunci însă, şi acum, Farmec s-a adaptat şi a prosperat. În aceea perioadă produsele autohtone au fost cerute mai mult şi noi am avut creşteri în acele perioade. Am şi ştiut să ne adaptăm la cerinţele de atunci la fel ca şi acum când ne-am pliat pe necesităţile prezente ale pieţei autohtone. E important ca o companie românească să tragă învăţăminte rapid şi să se adapteze la cerinţele de la momentul respectiv“, a spus executivul în cadrul emisiunii de business ZF 15 minute cu un antreprenor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO