Retail&Agrobusiness

ZF Branduri româneşti, Constanţa. Laurenţiu Bănescu, cofondator - Berea Zăganu: Promovarea din vorbă în vorbă ajută businessurile fără resurse la început

LaurenŢiu Bănescu, cofondator, Berea Zăganu: Consumatorul este cel care decide. Cred că diferenţierea este ceea ce caută consumatorii, s-au săturat să găsească aceeaşi bere la toate restaurantele

LaurenŢiu Bănescu, cofondator, Berea Zăganu: Consumatorul este cel care decide. Cred că diferenţierea este ceea ce caută consumatorii, s-au săturat să găsească aceeaşi bere la toate restaurantele

Autor: Georgiana Mihalache

06.10.2018, 00:00 296

Microberăria Zăganu, un business de bere artizanală înfiinţat în urmă cu cinci ani, a pornit ca alternativă la berile indus­tri­ale din piaţă, iar Laurenţiu Bănescu, unul dintre fondatorii companiei, spune că nu a avut buget de promovare la început, ci s-a bazat pe promovarea făcută de consumatori.

„Am zis să creăm un brand cu care să pro­vo­căm ceea ce înseamnă bere în Româ­nia. Suntem doi prieteni care am pornit cu o idee, am avut un buget limitat pe care l-am investit în facilitatea de producţie, iar nu­me­le berii a mers din vorbă în vorbă şi este cel mai bun mediu de promovare pentru busi­nes­su­rile care nu au resurse la înde­mână“, a spus Laurenţiu Bănescu. El a fost prezent la con­ferinţa Bran­duri româneşti, organizată de ZF cu sprijinul Raiffeisen Bank România la Constanţa.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO