Retail&Agrobusiness

ZF Live. Alexandra Paven, parfumeria Createur d’Emotions: Am lansat o linie artizanală denumită Basm ce cuprinde trei parfumuri inspirate de mitologia românească. Iniţial am produs 150 de bucăţi din fiecare

Alexandra Paven, fondatoarea parfumeriei de nişă Createur d’Emotions

Alexandra Paven, fondatoarea parfumeriei de nişă Createur d’Emotions

Autor: Mircea Nica

02.07.2019, 17:20 1279

„Actul nostru de curaj a fost să rămânem cu un brand românesc cu care nu putem targeta alte pieţe. În afară de cutii, totul este făcut în alte ţări.“

Createur d’Emotions este o parfumerie de nişă lansată pe piaţă în urmă cu 11 ani de antreprenoarea Alexandra Paven. Buticul a pornit la drum cu mărci străine, în portofoliul actual găsindu-se în continuare câ­teva zeci de branduri de peste hotare.

Totuşi, această parfumerie a lansat şi o linie artizanală pro­prie denumită Basm, in­spirată din mitologia românească. Aceas­ta cuprinde trei parfu­muri – Parfum de Zmeu, de Făt Frumos şi de Cosânzeana –, fiecare cu un preţ de 850 de lei, a spus în cadrul emisiunii de business ZF Live Alexandra Paven, fondatorea parfumeriei de nişă Createur d’Emotions.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO