Retail&Agrobusiness

ZF Live. Fondatorul VinOriunde, Mirela Mateescu: Ne lipseşte brandul de ţară pentru a face cunoscute vinurile româneşti

Autor: Roxana Mihalcea

10.08.2018, 19:40 445

Cramele din Europa investesc mult în tehnlogie şi în educarea vinificatorilor şi deţin ceea ce se numeşte brandul de ţară. Pe de altă parte, cred că producătorii români se grăbesc să scoată vinul la vânzare după ce a fost lăsat timpul corespunzător în recipienţii de preparare, a spus Mirela Mateescu în cadrul emisiunii de business ZF Live.

„Nouă ne lipseşte (brandul de ţară - n.red.). În România trebuie să intri pe site-uri specializate şi să întrebi la ce cramă să mă duc şi unde să mă duc. În Italia, absolut oricine, în orice sătuc te-ai opri, ştie să te îndrume”, a explicat fondatoarea VinOriunde.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
CE SFATURI AI DA TÂNĂRULUI DE 21 DE ANI?

TOTUL PENTRU BUSINESS. TOTUL ESTE BUSINESS

Principalele valute BNR - miercuri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7790
Diferență: 0,0084
Ieri: 4.7786
Azi: 4.3101
Diferență: 0,0139
Ieri: 4.3095
Azi: 5.6586
Diferență: 0,5169
Ieri: 5.6295
Azi: 4.4487
Diferență: 0,2456
Ieri: 4.4378