Antreprenoarea Iulia Cucurezeanu a dezvoltat lanţul de pizzerii Pizza Station după ce a lucrat şase luni ca manager al aceleiaşi pizzerii deţinute la vremea aceea de doi oameni de afaceri sârbi. Iniţial, ea cumpărase o franciză a brandului de restaurante fast-food Mesopotamia pe care a crescut-o la încasări de 55.000 de euro lunar şi apoi a vândut-o.
„Am adus franciza Mesopotamia în Bucureşti în 2014. Am trecut destul de greu de primul an de activitate, dar în perioada următoare, cu un singur local am ajuns la încasări de 55.000 de euro lunar. După doi ani, pentru că ajunsese destul de profitabilă, cei de la care am cumpărat franciza ne-au făcut o ofertă şi au preluat-o ei“, a declarat Iulia Cucurezeanu în cadrul emisiunii de business ZF Live. După aceea, Iulia Cucurezeanu a început să lucreze ca manager în pizzeria de pe Căderea Bastiliei, care actualmente a devenit Pizza Station, local deţinut la momentul acela de doi antreprenori sârbi.