Retail&Agrobusiness

ZF LIVE. Nicu Stoica, Pell Amar Cosmetics: Produsele noastre sunt făcute din extract din nămol din lacul Balta Albă. Am ajuns la un portofoliu de 70 de produse

Autor: Alexandra Marcu

20.05.2016, 00:05 1775

Pell Amar Cosmetics, o companie de produse dermato­cosmetice cu extract din nămol sapropelic din lacul Balta Albă, o zonă în care se fac diverse tratamente balneare, s-a relansat pe piaţă în urmă cu şase ani, aducând în prim-plan efectele benefice ale produselor naturale.

„Povestea zonei datează încă din secolul XIX, sunt documente ale acelor vremuri şi analize de laborator care scot în evidenţă eficienţa băilor cu nămol, calitatea aerului şi a apei din lacul Balta Albă“, a spus Nicu Stoica, director general la Pell Amar Cosmetics, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

„Sunt implicat în acest proiect, îmi este foarte drag. În 2009 am plecat de la nimic, ne bazam doar pe brevetele de invenţii.“

Conform analizelor de piaţă făcute de acesta, a reieşit faptul că îi va fi foarte greu să revitalizeze marca de cosmetice, însă a continuat să creadă în unicitatea şi în efectele nămolului din zonă. „Am pornit cu achiziţia unui teren viran de lângă lac şi a trebuit să iau tot felul de autorizaţii de punere pe piaţă a produselor. Am investit în infrastructură, tehnologie şi personal“. În 2010, în portofoliul Pell Amar Cosmetics se găseau 12 produse, iar în momentul de faţă acesta conţine peste 70 de produse, dintre care 48 sunt destinate retailului. „Am investit constant în marcă, de la tehnologie până la formulele produselor, concentraţiile din interiorul fiecărui produs în parte.“

Produsele companiei cuprind tot spectrul cosmetic, de la îngrijirea părului, a feţei, a îngrijirii orale, recuperare medicală până la produse destinate igienei intime şi spa. „La baza fiecărui produs se găseşte o concentraţie din extract din nămol. Conform analizelor fizio-chimice, în nămolul de la Balta Albă se găsesc aproape toate elementele din Tabelul lui Mendeleev, de la argint până la zinc.“

În ceea ce priveşte veniturile companiei, Nicu Stoica, directorul general al Pell Amar Cosmetics, spune că anul 2016 este momentul T0 pentru afacerea sa şi are convingerea că acum vor avea creşteri de trei cifre. „Datorită calităţii acestora, produsele sunt primite foarte bine de clienţi, avem un plus că le facem în România. “

Pell Amar Cosmetics exportă produse pentru o companie din Statele Unite care are divizie de spa. „Exportăm produse de masaj terapeutic.“

Ce a mai spus Nicu Stoica la ZF Live:

- În 1870 exista un cazinou în mijlocul lacului unde oamenii cheltuiau banii, se relaxau şi îşi refăceau sănătatea. Speculând efectele acestor activităţi, domnitorul Cuza a format satul Băile

- România este un promoter al spa-urilor de astăzi, putem spune că suntem părinţii geriatriei

- În anii ’50 Dr. Ştefan Ionescu- Călineşti, medic de circumscripţie şi director medical al Staţiunii Amara din judeţul Ialomiţa, a constatat că ar putea extrage din nămol anumite elemente benefice sănătăţii

- România are valori inestimabile, dar nu le valorifică, nămolurile nu sunt exploatate la nivelul la care ar trebui

- Produsele Pell Amar conţin aminoacizi, săruri minerale, uleiuri

- Am convingerea că o mare parte din lacurile din Bărăgan au concentraţii asemănătoare cu lacul Balta Albă

- Anul trecut am lucrat la stabilitatea proiectului, la elemente legate de marcă şi înregistrarea acestora

- Nămolul însoţit de alge sau combinat cu uleiuri sau alte elemente cosmetice oferă rezultate vizibile atât pe partea de recuperare medicală, cât şi pentru beauty sau spa

- Românii nu sunt mari consumatori de spa, dar poate li se vor schimba obiceiurile

- Este o competiţie acerbă, dar utilizăm un produs unic, iar diferenţa o fac bugetele de marketing

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO