Retail&Agrobusiness

ZF LIVE. Robert Uzună, Ursus Breweries: „Businessul din România a fost ales de investitorul japonez Asahi ca primă destinaţie a investiţiilor în regiune“

Robert Uzună, vicepreşedinte corporate affairs al Ursus Breweries:  „Cred că un investitor are nevoie de încredere din partea partenerilor din sectorul public şi o deschidere spre dialog. Am mai trecut prin momente dificile, nu este prima dată când ne confruntăm cu astfel de provocări, dar atâta timp cât păstrăm o cale de dialog deschisă, toate problemele pot fi depăşite.

Robert Uzună, vicepreşedinte corporate affairs al Ursus Breweries: „Cred că un investitor are nevoie de încredere din partea partenerilor din sectorul public şi o deschidere spre dialog. Am mai trecut prin momente dificile, nu este prima dată când ne confruntăm cu astfel de provocări, dar atâta timp cât păstrăm o cale de dialog deschisă, toate problemele pot fi depăşite.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

25.02.2019, 00:05 480

„Segmentul de vârstă specific fiecărui brand de bere este cel care dictează ce brand va merge la un anumit festival.“

Robert Uzună, vicepreşedinte corporate affairs al Ursus Breweries, liderul pieţei de bere din România, spune că investiţiile de 22 de milioane de euro făcute anul trecut de companie în fabricile locale reprezintă un indicator al faptului că proprietarul japonez Asahi vede piaţa locală, dar şi producătorul Timişoreana, Ciucaş şi Ursus, ca având un potenţial de dezvoltare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO