Retail&Agrobusiness

ZF Live. Violeta Neniţă, market manager, Ikea România: Cele mai mari creşteri ale vânzărilor le-am avut la produse precum birouri şi accesorii pentru birou

ZF Live. Violeta Neniţă, market manager, Ikea România:...

Autor: Miruna Diaconu

17.04.2020, 13:16 256
Cele două magazine Ikea România s-au închis înainte de a se da măsurile guvernamentale cu privire la restricţionarea circulaţiei pentru stoparea răspândirii coronavirusului. Ikea România şi-a concentrat resursele către comerţul online, iar în această perioadă cele mai multe cereri au fost la produsele precum birouri şi accesorii pentru birou, dar şi la accesoriile de bucătărie, spune Violeta Neniţă, market manager, Ikea România, în cadrul emisiunii de business ZF Live. “Printre produsele cele mai căutate, având în vedere că se lucrează în această perioadă mai mult de acasă, sunt produsele care ajută să poţi să îţi facilitezi în cadrul casei tale aceste lucruri, birouri, scaune accesorii, chiar şi accesorii pentru bucătărie”, spune Violeta Neniţă. Ikea România a încheiat un acord cu Zentiva prin care 18 angajaţi ai retailerului de mobilă şi decoraţiuni vor lucra timp de câteva luni la compania farmaceutică în producţia de medicamente şi alte produse sanitare. Cele două companii au încheiat acest acord, iar mutarea angajaţilor de la Ikea la Zentiva s-a făcut pe bază de voluntariat din partea salariaţilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO