Retail&Agrobusiness

ZF - Raiffeisen Branduri româneşti. Bibiana Stanciulov, producătorul magiunului de Topoloveni: "Am avut fonduri de promovare de peste 1,5 mil. euro pentru a ne face cunoscuţi în străinătate". Compania a avut afaceri de 4,5 mil. lei în 2018

Bibiana Stanciulov, acţionar al Sonimpex Topoloveni, care produce brandul Magiun de Topoloveni: Magiunul de prune Topoloveni este al argeşenilor, al românilor. Reţeta are 105 ani, ea va continua. Zona industriei alimentare tradiţionale nu va fi afectată de roboţei.

Bibiana Stanciulov, acţionar al Sonimpex Topoloveni, care produce brandul Magiun de Topoloveni: Magiunul de prune Topoloveni este al argeşenilor, al românilor. Reţeta are 105 ani, ea va continua. Zona industriei alimentare tradiţionale nu va fi afectată de roboţei.

Autor: Georgiana Mihalache

31.10.2019, 16:13 274

Antreprenoarea Bibiana Stan­ciulov, care a pus pe piaţă Magiunul de Topoloveni, spune că a investit în promovarea brandului în străinătate, iar industria alimentară se va baza în continuare pe procesele tradiţionale de prelucrare. Ea a fost prezentă la conferinţa Branduri româneşti, organizată de Ziarul Financiar în parteneriat cu Raiffeisen Bank la Piteşti.

„Am avut această intuiţie sociologică, am luat magiunul de Topoloveni şi l-am dus prin lume, am câştigat premii. Marketingul

l-am creat eu pe propriile studii sociologice. Românii doresc să se întoarcă la ce făceau străbunicii, mamele“, a spus Bibiana Stanciulov. Ea conduce compania Sonimpex Topoloveni, care produce brandul Magiun de Topoloveni şi vrea să predea afacerea mai departe în familie către fiica sa.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO