Retail&Agrobusiness

ZF/ Raiffeisen „Branduri româneşti“. Sorin Chiriac, acţionar Caremil: Un brand românesc trebuie să mizeze pe specificul naţional, dar şi pe o nişare foarte bună

ZF/ Raiffeisen „Branduri româneşti“. Sorin Chiriac, acţionar Caremil: Un brand românesc trebuie să mizeze pe specificul naţional, dar şi pe o nişare foarte bună

Sorin Chiriac, acţionar Caremil: Am început ca producător de textile, am vrut să începem o afacere. Am început cu puţini oameni, puţine maşini

Autor: Georgiana Mihalache

21.11.2019, 18:35 105

♦ Caremil, o afacere în industria textilă, care a fost înfiinţată în 1997 la Roman, judeţul Neamţ, a ajuns anul trecut la afaceri de circa 29 mil. lei ♦ În 2001 a apărut brandul de modă pentru femei Sense, care a ajuns la 17 magazine în mai multe oraşe.

Brandul unei companii se construieşte în tmp, iar în primii ani în care antreprenorii pun un nume pe piaţă aceştia trebuie să investească şi să insiste în continuare, un brand consumând resursele companiei, susţine Sorin Chiriac, acţionar Caremil, o companie specializată în producţia de confecţii textile din Roman, judeţul Neamţ.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO