Retail&Agrobusiness

ZorileStore a vândut încălţăminte şi îmbrăcăminte de 7,7 mil. lei

Bogdan Mocanu, director de vânzări la ZorileStore.

Bogdan Mocanu, director de vânzări la ZorileStore.

Autor: Ioana Nita

16.03.2015, 00:00 967

Magazinul online ZorileStore, specia­li­zat pe segmentul fashion, a încheiat anul tre­cut cu o cifră de afaceri de 7,7 milioane lei, în scădere cu circa 10% faţă de 2013, din cauza reducerii aprovizionării cu colecţii noi de încălţăminte, îmbrăcăminte şi accesorii fashion.

„Reducerea aprovizionării cu colecţii noi a fost principalul factor al scăderii. Acest lucru împreună cu lipsa mărimilor disponibile la produsele de sezon s-a simţit puternic în ultimul trimestru al lui 2014, vânzările scăzând cu 40% faţă de 2013”, a explicat Bogdan Mocanu, director de vânzări la ZorileStore.

În 2013, veniturile obţinute de companie s-au situat la 8,5 milioane de lei.

Încălţămintea are o pondere de circa 70% în totalul vânzărilor ZorileStore, în timp ce articolele de îmbrăcăminte au adus circa 24% din venituri, iar accesoriile 6%.

„Raportat la valoarea vânzărilor, cel mai mare aport l-au adus papucii, cu un procent de 13%, urmaţi de ghete cu 10%, pantofi casual 10%, tenişi 9% şi pantofi sport 8%”, a precizat Mocanu.

Cea mai mare comandă primită anul tre­cut s-a situat la 4.300 lei, în timp ce valoa­rea medie a unei comenzi a fost de 220 lei.

Magazinul online a avut în 2014 o medie de 3.500 de utilizatori/zi şi 6.000 de sesiuni pe zi.

Numărul acestora variază în funcţie de bugetul alocat pentru marketing şi promovare şi de comportamentul cumpărătorilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO