Magazinul online ZorileStore, specializat pe segmentul fashion, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 7,7 milioane lei, în scădere cu circa 10% faţă de 2013, din cauza reducerii aprovizionării cu colecţii noi de încălţăminte, îmbrăcăminte şi accesorii fashion.
„Reducerea aprovizionării cu colecţii noi a fost principalul factor al scăderii. Acest lucru împreună cu lipsa mărimilor disponibile la produsele de sezon s-a simţit puternic în ultimul trimestru al lui 2014, vânzările scăzând cu 40% faţă de 2013”, a explicat Bogdan Mocanu, director de vânzări la ZorileStore.
În 2013, veniturile obţinute de companie s-au situat la 8,5 milioane de lei.
Încălţămintea are o pondere de circa 70% în totalul vânzărilor ZorileStore, în timp ce articolele de îmbrăcăminte au adus circa 24% din venituri, iar accesoriile 6%.
„Raportat la valoarea vânzărilor, cel mai mare aport l-au adus papucii, cu un procent de 13%, urmaţi de ghete cu 10%, pantofi casual 10%, tenişi 9% şi pantofi sport 8%”, a precizat Mocanu.
Cea mai mare comandă primită anul trecut s-a situat la 4.300 lei, în timp ce valoarea medie a unei comenzi a fost de 220 lei.
Magazinul online a avut în 2014 o medie de 3.500 de utilizatori/zi şi 6.000 de sesiuni pe zi.
Numărul acestora variază în funcţie de bugetul alocat pentru marketing şi promovare şi de comportamentul cumpărătorilor.