Companii

Încă un retailer cu profil discount se pregăteşte să intre în România. Olandezii de la Action se vor lupta cu Pepco şi Tedi pe piaţa articolelor pentru casă. „Preţul mediu în magazinele noastre e de 2,2 euro“

Pornit în 1993 în Olanda, businessul s-a extins pentru prima dată dincolo de graniţe în 2005. Astăzi, Action are prezenţă în 12 ţări.

Pornit în 1993 în Olanda, businessul s-a extins pentru prima dată dincolo de graniţe în 2005. Astăzi, Action are prezenţă în 12 ţări.

Autor: Cristina Roşca

16.07.2024, 00:06 2823

Grupul are mai bine de 2.600 de magazine în 12 ţări Cu 6.000 de produse în ofertă, lanţul e vizitat săptămânal de 15,3 milioane de clienţi.

Retailerul olandez Action, activ pe piaţa produselor non-food, se pregăteşte să intre în România, spun sursele ZF. Grupul a început de altfel recrutările pentru poziţii de management, încercând mai întâi să contureze o echipă de bază.

România va fi astfel cea de-a 13-a ţară pentru olandezii de la Action, care se vor lupta cu Pepco şi Tedi pe piaţa articolelor pentru casă cu preţuri mici.

„Avem 1.500 de produse (cam un sfert din total - n.red.) cu preţuri de sub 1 euro (5 lei). Preţul mediu în magazinele noastre e de 2,2 euro (11 lei). Avem în total 6.000 de articole din 14 categorii, respectiv decoraţiuni, curăţenie, sănătate, jucării, haine, bricolaj, îngrijire personală etc. În fiecare săptămână adăugăm 150 de bunuri noi în ofertă“, se arată într-o prezentare a companiei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Cele mai citite ştiri