Companii

Retailerii de bricolaj din România îşi desfăşoară magazinele pe suprafeţe de la câteva mii la zeci de mii de metri pătraţi. Cele mai extinse unităţi nu sunt ale liderului după afaceri. Retailerul german Hornbach are cele mai ample magazine de bricolaj din România, iar următorul clasat este Dedeman, cu o medie la jumătate

Retailerii de bricolaj din România îşi desfăşoară...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

05.08.2021, 18:45 1772

De la câteva mii la zeci de mii de metri pătraţi – astfel variază suprafeţele medii ale celor mai mari retaileri de bricolaj de pe piaţa locală, potrivit datelor centralizate de ZF. Astfel, jucători de talie internaţională precum Hornbach, Leroy Merlin şi Brico Dépôt au, în magazinele lor, suprafeţe cuprinse între 7.500 şi 23.000 de metri pătraţi. Între ele, un nume local – Dedeman – se înscrie cu o medie de aproximativ 12.750 de metri pătraţi, potrivit calculelor ZF. „Suprafaţa medie a magazinelor Hornbach este de 23.000 de metri pătraţi. O excepţie este cel din Sibiu, unde spaţiul a fost achiziţionat, nu construit de la zero, şi care are o suprafaţă mai mică. Toate magazinele Hornbach funcţionează în spaţii proprii, nu închiriate”, spunea recent Horia Mugurel Rusu, directorul general al Hornbach România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO