Companii

Retailerii dau peste 10 mil. euro pe pliante

22.04.2010, 23:11 53

Lupta pentru clienti scoate anual peste 10 milioane de euro dinbuzunarele retailerilor alimentari pentru cataloagele cu ofertepromotionale distribuite in cutii postale, potrivit calculelorZF.

Hipermarketurile sunt cele mai agresive magazine in promovare,revistele acestora ajungand chiar si la tiraje de peste 2 milioanede euro saptamanal. Pentru a atrage 10.000 de oameni in magazin pezi intr-un oras mare din tara, un hipermarket distribuie cataloagein circa 50.000 de cutii postale la fiecare doua saptamani.

In conditiile in care lupta intre marii retaileri s-a dat anultrecut pe preturi, cutiile postale au devenit neincapatoare pentruastfel de pliante, unele dintre acestea ajungand chiar si la 50 depagini.

Retailerii spun ca au clienti care vin cu cataloagele in mana inmagazine, cautand un produs anume din oferta.

"Sunt clienti care solicita la biroul nostru de informatiicatalogul cu oferte in momentul in care intra in magazin, iar altiivin cu el de acasa, decizia de cumparare fiind deja luata", afirmaStefan Runcanu, directorul de marketing al Real HypermarketRomania.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO