Companii

Retailerul Cora: Este limpede că războiul şi inflaţia vor genera o recalibrare a planului de investiţii şi de business în general. Retailerul alimentar Cora vrea să deschidă şapte magazine de proximitate în 2022 şi pariază în continuare pe online

Cora a început din 2021 să dezvolte şi segmentul de proximitate, după mulţi ani în care, în offline, retailerul a activat doar pe piaţa magazinelor mari, de tip hipermarket.

Cora a început din 2021 să dezvolte şi segmentul de proximitate, după mulţi ani în care, în offline, retailerul a activat doar pe piaţa magazinelor mari, de tip hipermarket.

Autor: Cristina Roşca

22.04.2022, 19:40 216

Compania are o reţea de zece hipermarketuri, trei magazine mici, de proximitate, sub brandul Cora Urban, şi o unitate online proprie.

Reprezentanţii lanţului de magazine Cora spun că este încă devreme pentru a şti exact ce impact va avea conflictul ruso-ucrainean de la graniţă asupra mediului de business şi asupra investiţiilor. Totuşi, ei recunosc că efecte vor exista.

„Este limpede că războiul şi inflaţia vor genera o recalibrare a planului de investiţii şi de business în general. Urmărim îndeaproape evoluţiile şi decidem în consecinţă. În pandemie am învăţat să fim atenţi la ce se întâmplă şi să reacţionăm rapid, în condiţiile unui context volatil, care din păcate se menţine.“

În ceea ce priveşte inflaţia, spun reprezentanţii retailerului alimentar, marea provocare este să găsească soluţii pentru a diminua impactul asupra preţului final pentru consumatori.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO