JYSK, retailerul scandinav de mobilier şi produse pentru casă, continuă expansiunea în România şi are în plan să inaugureze cel puţin 15 magazine noi în următoarele 12 luni, iar în următorii ani să reamenajeze toate unităţile deshise înainte de 2018. Pe piaţa locală, din cele 106 magazine actuale JYSK, 50 sunt încă amenajate după conceptul vechi şi urmează să fie modernizate.
„JYSK crede cu tărie în viitorul magazinului fizic. Atunci când cumpără produse pentru casă, clienţii caută mai întâi inspiraţie şi sfaturi, apoi vor să testeze produsele şi materialele, să verifice cum se simt atunci când stau pe o saltea sau pe o canapea. (…) Vânzările online au crescut în perioada pandemiei, dar am observat că multor clienţi le-a lipsit magazinul fizic. De aceea, ne-am propus ca în următorii ani, pe lângă magazinele noi pe care le vom deschide, să investim considerabil şi în reamenajarea magazinelor care nu urmează noul concept“, spune Alex Bratu, country manager JYSK România şi Bulgaria, într-un comunicat de presă.