Companii

Retailerul de cosmetice Douglas şi-a menţinut afacerile la peste 150 mil. lei. Compania a deschis trei magazine offline în 2020 şi a ajuns la o reţea de 33 de unităţi

Povestea Douglas în România a început acum 13 ani, primul magazin fiind deschis pe 17 decembrie 2007 în centrul ţării, la Târgu-Mureş.

Povestea Douglas în România a început acum 13 ani, primul magazin fiind deschis pe 17 decembrie 2007 în centrul ţării, la Târgu-Mureş.

Autor: Cristina Roşca

12.05.2021, 18:00 109

Lanţul de parfumerii Douglas, intrat pe piaţa locală în 2007, a încheiat anul trecut cu afaceri de 156,7 mil. lei, în scădere cu mai puţin de 1,5% faţă de 2019. Astfel, retailerul de cosmetice şi produse de îngrijire a reuşit să îşi menţină afacerile stabile în pandemie, în pofida faptului că magazinele fizice au fost închise timp de câteva luni în perioada de lockdown.

Evoluţia a venit însă în contextul în care compania a deschis trei magazine offline şi a pariat pe online, un segment pe care deja activa, dar care a avut mult de câştigat în ultimul an de zile.

De altfel, încă de acum doi ani, când pandemia încă nu lovise lumea, grupul din care face parte Douglas România a anunţat că are în plan să dezvolte acest canal.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO