Companii

Retailerul de mobilă JYSK vrea să reamenajeze magazinele vechi din România până în 2024: Trecem la conceptul Store 3.0. Bugetul de investiţii pentru 2021 este de 25 mil. lei

Un magazin JYSK generează, în medie, venituri de aproximativ 1,2 milioane de euro.

Un magazin JYSK generează, în medie, venituri de aproximativ 1,2 milioane de euro.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

16.07.2021, 09:30 197

♦ Compania mizează pe expansiune, menţinând planul de a inaugura cel puţin 15 magazine noi pe an în România l Bugetul de investiţii pentru 2021 este de 25 mil. lei.

Retailerul de mobilier şi produse pentru casă JYSK şi-a propus ca, până la finalul anului 2024, să treacă toate magazinele sale sub conceptul Store 3.0, care presupune reamenajarea spaţiilor.

„Un proiect important pe care îl demarăm anul acesta este cel de reamenajare a magazinelor vechi. Până la finalul anului 2024, toate magazinele JYSK vor trece la conceptul Store 3.0, ceea ce înseamnă un magazin cu design mai cald, mai prietenos, cu podele din lemn, cu iluminat din led şi cu multe colţuri inspiraţionale“, spun reprezentanţii JYSK.

Tot pe plan investiţional, compania mizează pe expansiune, menţinând planul de a inaugura cel puţin 15 magazine noi pe an în România. Totodată, retailerul continuă proiectul de digitalizare a proceselor sale. Bugetul de investiţii pentru 2021 este de 25 de milioane de lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO