Companii

Retailerul de modă C&A merge cu un magazin în mallul Plaza România

Retailerul de modă C&A merge cu un magazin în mallul...

Autor: Cristina Roşca

28.04.2019, 01:07 669

Grupul C&A, unul dintre cei mai importanţi cinci retaileri de modă din România, reia dezvoltarea pe plan local într-un ritm accelerat, urmând a deschide printre altele un magazin în mallul Plaza România. Acesta era unul dintre puţinele centre comerciale din Capitală unde retailerul nu era prezent.

„În mai vom continua extinderea în Bucureşti deschizând un nou magazin în Plaza România. Vor urma apoi inaugurările în Ploieşti, Zalău, Braşov, dar şi cu un magazin în Bucureşti Colosseum”, spune executivul român Cătălin Roşca, country manager C&A. Compania are astăzi circa 40 de magazine deschise în oraşele mari şi medii din ţară.

Compania a intrat pe piaţa locală în 2009, primul an de criză financiară, şi s-a extins în marile oraşe ale ţării cu magazine generoase, de la 1.500 la 3.000 mp. Acestea sunt amplasate doar în centre comerciale şi malluri, nu în spaţii stradale. Brandul activează pe segmentul preţurilor mici, astfel că a prins pe piaţa locală unde preţul este unul dintre principalele argumente în procesul de achiziţie.

Grupul C&A, unul dintre cei mai importanţi cinci retaileri de modă din România, reia dezvoltarea într-un ritm accelerat după ce în ultimii doi ani – 2017 şi 2018 – a mizat pe consolidarea businessului local. Pentru acest an sunt planificate cel puţin cinci deschideri şi o serie de renovări ale magazinelor deja existente.

„Tocmai am deschis în Slobozia un magazin care a fost bine primit de piaţa locală, ajungând astfel la 41 de unităţi în România”, spune Cătălin Roşca.

Compania C&A a fost fondată în 1841 în Olanda de către fraţii Clemens şi August Brenninkmeijer, iar familia celor doi încă deţine brandul prin intermediul companiei Cofra Holding. În pofida faptului că retailerul a fost fondat în Olanda, este văzut ca fiind o companie nemţească, aici având sediul mulţi ani. Anul trecut a apărut în presa internaţională informaţia potrivit căreia se discuta vânzarea businessului către chinezi. Oficialii au negat iar tranzacţia nu s-a concretizat. Ca răspuns la informaţiile din presa germană, oficialii companiei au anunţat că ia în calcul fie parteneriate fie alte tipuri de investiţii făcute de parteneri în C & A ca parte a unui plan menit să dezvolte retailerul.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO