Companii

Retailerul de modă „Preţuri pentru tine“ vrea să cucerească estul Europei: „Luăm în calcul intrarea în Serbia, Ucraina şi Macedonia“

„Preţuri pentru tine“ se clasează în topul celor mai mari cinci retaileri de îmbrăcăminte

„Preţuri pentru tine“ se clasează în topul celor mai mari cinci retaileri de îmbrăcăminte

Autor: Mădălina Dediu Panaete

06.07.2016, 20:03 771

Retailerul de îmbrăcăminte şi încălţăminte „Preţuri pentru tine“, deţinut de patru antreprenori locali, vrea să îşi extindă operaţiunile în estul Europei după ce a ajuns la peste 160 de magazine în România, Moldova şi Bulgaria.

„Următoarea ţară în care vrem să ne extindem operaţiunile este Geor­gia, pe parcursul anului 2017, însă suntem în faza de analiză. Apoi, sunt luate în calcul ţări precum Ser­bia, Ucraina, Macedonia sau Bosnia şi Herţe­govina, în următorii ani“, spun reprezentanţii companiei care a luat naştere în 2006.

Compania Preţuri pentru tine (PPT) este deţinută de Adrian şi Gabriel Mărgărit şi Tudor şi Alexandru Matei, patru tineri din Bucureşti care au puţin peste 30 de ani. Cei patru antreprenori, absolvenţi ai unor facultăţi din cadrul ASE Bucureşti şi ai Politehnicii Bucureşti, au pus bazele unui business care foloseşte un model de magazine cu preţuri mici, amplasate în aproape toate judeţele ţării. Produsele comercializate de PPT sunt realizate în Turcia, China, România, Polonia şi Italia, conform ultimelor date. Antreprenorii au deschis primele magazine în localităţi din jurul Bucureştiului, dar se uită în continuare la dezvoltarea reţelei.

În general, „reţeta“ tinerilor se axează pe deschiderea de magazine în spaţii comerciale aflate în zone intens circulate din localităţi cu minimum 10.000 de locuitori.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO