Companii

Retailerul german Penny, ce operează o reţea de circa 280 de magazine cu profil discount, vrea să crească numărul de magazine care au şi măcelărie, de la 135 în prezent la 375 până în 2029

Retailerul german Penny, ce operează o reţea de circa...

Autor: Roxana Rosu

28.05.2021, 11:44 1410

Retailerul german Penny, ce operează o reţea de circa 280 de magazine cu profil discount, vrea să extindă parteneriatele locale pentru a creşte numărul de magazine care au şi măcelărie, de la 135 în prezent la 375 până în 2029.

În prezent, compania colaborează cu 15 parteneri regionali care şi-au deschis măcelării în reţeaua sa.

Parteneriatele cu măcelăriile au debutat în 2013, din dorinţa de a completa sortimentul din magazine şi a aduce aproape expertiza cunoscătorilor de cărnuri.  

Obiectivul Penny este ca până în 2023 circa 60% din sortiment să fie produs, procesat şi să aibă ingredientul principal din România. În prezent, la nivelul reţelei peste 85% din furnizori sunt înregistraţi în România şi peste 65% produse sunt fabricate în România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO