♦ Primele magazine vor fi deschise anul viitor pe plan local, spun sursele din piaţă ♦ Retailerul are azi peste 2.400 de magazine pe nouă pieţe din Europa, conform site-ului propriu.
Retailerul german Tedi, activ pe segmentul non-food, îşi pregăteşte intrarea pe piaţa din România, având deja semnate 30 de contracte de chirie, spun sursele ZF. Oficialii companiei nu au răspuns solicitării ZF privind planurile pentru România până la închiderea ediţiei.
Primele magazine de pe plan local vor fi deschise anul viitor, mai spun sursele. Nemţii caută spaţii în centre comerciale şi parcuri de retail atât din Bucureşti, cât şi din provincie, urmând a se extinde agresiv.
Tedi este activ pe segmentul non-food, astfel că vinde de la produse pentru casă - veselă, mici decoraţiuni - la papetărie şi alte articole. Compania se va bate, conform datelor ZF, cu retaileri precum Jysk (decoraţiuni şi mobilier) şi Jumbo (jucării).