Companii

Retailerul de încalţăminte Benvenuti şi-a bugetat o scădere de 40% a businessului în 2020 şi primele pierderi de după 2009. „Acum suntem la 70% din vânzările de anul trecut, dar am pierdut trei luni de activitate.“

Retailerul de încalţăminte Benvenuti şi-a bugetat o...

Autor: Cristina Roşca

02.07.2020, 17:25 255

Retailerul de încălţăminte Ben­ve­nuti, unul dintre cei mai importanţi ju­cători de pe piaţa de pantofi din Ro­mânia, şi-a bugetat pentru acest an o cifră de afaceri de 83 mil. lei, cu aproape 40% mai mică decât în 2019. Pentru com­panie ar fi cel mai redus ni­vel de după 2013 dat fiind că în ultimul de­ceniu sau chiar mai bine trendul businessului a fost ascendent.

„Acum suntem la 70% din vân­zările de anul trecut, dar trebuie să ţinem cont că s-au pierdut trei luni de acti­vitate în offline, perioada cât maga­zi­nele fizice au fost închise“, spune Adrian Câzu, directorul de dezvoltare şi retail al retailerului de încălţăminte Benvenuti.

Compania are circa 55 de maga­zi­ne sub brandul Benvenuti şi Enzo Bertini, cele mai multe unităţi fiind am­plasate în centre comerciale şi mal­luri. De aceea, reţeaua a fost închisă pâ­nă pe 15 iunie, funcţionând doar ma­gazi­nul online. Acesta însă nu a reuşit nici pe departe să compenseze închi­derile, având o pondere de doar câteva procente, sub 10%, conform datelor comunicate anterior de companie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO