Retailerul de încălţăminte Benvenuti, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de pantofi din România, şi-a bugetat pentru acest an o cifră de afaceri de 83 mil. lei, cu aproape 40% mai mică decât în 2019. Pentru companie ar fi cel mai redus nivel de după 2013 dat fiind că în ultimul deceniu sau chiar mai bine trendul businessului a fost ascendent.
„Acum suntem la 70% din vânzările de anul trecut, dar trebuie să ţinem cont că s-au pierdut trei luni de activitate în offline, perioada cât magazinele fizice au fost închise“, spune Adrian Câzu, directorul de dezvoltare şi retail al retailerului de încălţăminte Benvenuti.
Compania are circa 55 de magazine sub brandul Benvenuti şi Enzo Bertini, cele mai multe unităţi fiind amplasate în centre comerciale şi malluri. De aceea, reţeaua a fost închisă până pe 15 iunie, funcţionând doar magazinul online. Acesta însă nu a reuşit nici pe departe să compenseze închiderile, având o pondere de doar câteva procente, sub 10%, conform datelor comunicate anterior de companie.