Companii

Retailerul online de modă Zalando a intrat pe piaţa locală: „Este o piaţă interesantă pentru noi“

Retailerul online de modă Zalando a intrat pe piaţa...

Autor: Miruna Diaconu

31.05.2022, 00:05 486

♦ Platforma a fost lansată în 2008, la Berlin, şi are 49 de milioane de clienţi activi din 25 pieţe.

Zalando, una dintre cele mai mari platforme online de modă din Europa, a intrat pe piaţa locală prin deschiderea unui site în România, însă reprezentanţii companiei spun că încă nu au deschis un birou local.

„La sediul nostru din Berlin am creat o echipă cu o înţelegere asupra pieţei locale. înainte de a ne gândi să intrăm pe piaţa din România, deja aveam mulţi angajaţi români care lucrau pentru Zalando. O să folosim reţeaua existentă pentru a îndeplini nevoile locale. Nu există niciun birou dedicat Zalando în România. În Zalando avem deja peste 17.000 de angajaţi, care se vor focusa şi pe piaţa locală“, spune Daniel Roginski, director general Europa Centrală şi de Est la Zalando.

Zalando are un portofoliu de 350.000 de produse şi 1.700 de branduri printre care se numără şi Adidas, Nike şi Bershka,  Tommy Hilfiger, Hugo Boss şi Guess, sau Karl Lagerfeld, Michael Kors şi Moschino.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO