Companii

Retailerul online Vivre: Am crescut volumele de vânzări cu 45% în 2020. Noi ne-am născut pentru situaţii de genul acesta, cum a fost anul trecut

Monica Cadogan, fondator şi CEO al Vivre

Monica Cadogan, fondator şi CEO al Vivre

Autor: Alexandra Matei

01.02.2021, 08:15 313

Retailerul online de mobilă şi decoraţiuni Vivre, deţinut de mai mulţi antreprenori locali, a înregistrat în 2020 volume de vânzări cu 45% mai mari faţă de anul anterior, astfel că businessul a depăşit 60 mil. euro.

„Noi ne-am născut pentru situaţii de genul acesta, cum au fost în 2020. Comunicăm altfel cu consumatorul prin faptul că ne extindem foarte agresiv în zona în care retailul tradiţional nu este destul de agil. Anul 2020 a fost un an bun. Oamenii au in­ves­tit mai mult în casă, ne­mai­fo­lo­sind banii pentru va­canţe, iar astfel casa a de­venit o destinaţie im­por­tantă în total bu­get“, a spus Monica Cadogan, fonda­tor şi CEO al Vivre, la emi­siu­nea online de busi­ness ZF Live.

Retailerul online de mobilă şi decoraţiuni este prezent în nouă pieţe, dintre care România reprezintă 40%. Businessul se regăseşte şi în Bulgaria, Ungaria, Croaţia, Slovacia, Slovenia, Grecia, Cehia, Polonia.

Pentru 2021, antreprenorii care administrează businessul vor să menţină un ritm de creştere de minimum 30%, iar afacerile se vor apropia în acest an de 100 de milioane de euro.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO