Companii

Retailerul polonez de încălţăminte CCC a făcut 208 mil. lei cu 62 de magazine. Compania a avut în 2018 o marjă de profit de aproape 20%, una dintre cele mai mari din industrie

Retailerul polonez de încălţăminte CCC a făcut  208...

Autor: Cristina Roşca

01.07.2019, 07:16 187

Compania a avut în 2018 o marjă de profit de aproape 20%, una dintre cele mai mari din industrie.

Reţeaua de magazine CCC, controlată direct de polonezii cu acelaşi nume, a obţinut anul trecut o cifră de afaceri de 208 milioane de lei şi un profit de 40 de milioane de lei.

Datele pe 2017 nu sunt disponibile dat fiind că firma Shoe Express care operează magazinele în prezent a preluat administrarea lor abia la finalul acelui an după ce grupul polonez a achiziţionat franciza din România de la Peeraj Group.

După cifra de afaceri pe 2018 polonezii sunt al doilea cel mai mare jucător din retailul de încălţăminte, evaluat la 1 mld. euro (4,6-4,7 mld. lei) după Deichmann. Cele două branduri se adresează clienţilor cu venituri medii şi sub medie. Pe segmentul superior de preţ există chiar mai mulţi jucători.

România a devenit a patra cea mai importantă piaţă pentru polonezii de la CCC după numărul de magazine, cu 5% din totalul de 1.100 pe aproape 20 de pieţe.

Retailerul polonez de încălţăminte CCC a ajuns la 62 de magazine în România la finalul lui 2018, de două ori mai multe decât în urmă cu patru ani. În aceeaşi perioadă 2014-2018 compania majorat suprafaţa de vânzare de 2,5 ori, semn că a deschis puncte de vânzare mai mari.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO