Companii

Retailerul scandinav JYSK a înregistrat în anul financiar 2021 cu afaceri de 793 milioane lei, în creştere cu 30%. ”Obiectivul este de a avea 200 de magazine în România şi vom moderniza toate unităţile deschise înainte de 2018”

Retailerul scandinav JYSK a înregistrat în anul...

Autor: Roxana Rosu

02.12.2021, 10:17 122

Retailerul scandinav de mobilier şi produse pentru casă JYSK a înregistrat în anul financiar 2021 , încheiat la 31 august, o cifră de afaceri de 793,6 milioane lei, în creştere cu 30%, şi un profit brut înainte de taxe (EBIT) de 148,8 milioane lei, cu 82% peste nivelul din anul precedent, a anunţat joi compania.

"Suntem mulţumiţi de acest rezultat, mai ales în contextul unui an dificil, cu multe incertitudini. Toţi angajaţii JYSK România au contribuit la atingerea acestui rezultat şi ar trebui să fie mândri de ceea ce au realizat”, spune Alex Bratu, Country Manager JYSK România şi Bulgaria.

În topul vânzărilor din acest an au fost saltelele din spumă, mobilierul pentru dining şi sufragerie, dulapurile şi mobilierul pentru birou.

În schimb, cele mai mari creşteri faţă de 2020 au fost la seturile de terasă, mesele pentru grădină, mobilierul pentru birou şi pernele din spumă.  

“Clienţii au început să pună mai mult preţ felul în care dorm şi să investească mai mult în confortul pe care îl au în timpul somnului, nu doar în felul în care arată casele lor. Iată de ce, în această perioadă, două categorii de produse dedicate somnului se află în topul vânzărilor: saltelele şi pernele din spumă. În perioada pandemiei, mulţi au acordat mai multă atenţie locuinţei şi au investit în casele lor, în loc să îşi direcţioneze bugetele către călătorii sau experienţe”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO