Brandul de saloane de îmfrumuseţare No+Vello, adus în România de compania Green Care Cosmetics, a fost lansat pe piaţa locală în urmă cu aproape cinci ani şi de atunci s-a dezvoltat în 11 oraşe din ţară precum Bucureşti, Arad, Timişoara sau Ploieşti.
Green Care Cosmetics are trei saloane de înfrumuseţare No+Vello proprii, în timp ce alte 17 sunt în sistem de franciză. În total, No+Vello are 1.200 de centre la nivel mondial, fiind cea mai mare reţea de centre de înfrumuseţare din lume, specializată în epilare definitivă şi terapii faciale, având peste un milion de clienţi în reţea.
După ce a reuşit să ajungă în 2014 la o cifră de afaceri de 250.000 euro în România, compania vrea să se extindă lanţul No+Vello în sistem de franciză în Piteşti, Sibiu, Oradea, Mureş, Suceava şi Brăila. Franciza No+Vello se adresează atât investitorilor, cât şi celor care nu au experienţă antreprenorială. Pentru 2015, compania avea bugetat un rulaj de 500.000 de euro.
Investiţia iniţială într-un salon de înfrumuseţare No+Vello se ridică la 30.000-50.000 de euro şi toate produsele şi materialele publicitare sunt incluse în pachetul de deschidere.
Francizatul trebuie să aibă capitalul care să acopere costurile chiriei, salariile angajaţilor. În plus, francizatul plăteşte o redevenţă lunară de 300 de euro şi 242 de euro, care reprezintă contribuţia lunară la bugetul de marketing.
Compania asigură asistenţă francizatului în amenajare spaţiu, business plan, marketing naţional, dezvoltare de produse şi face trainig permanent şi validează unitatea.