Companii

Reţeaua de centre de înfrumuseţare No+Vello vrea să se extindă în oraşele medii de provincie

Reţeaua de centre de înfrumuseţare No+Vello vrea să...

Autor: Bogdan Alecu

21.03.2016, 00:00 109

Brandul de saloane de îmfru­mu­seţare No+Vello, adus în România de compania Green Care Cosmetics, a fost lansat pe piaţa locală în urmă cu aproape cinci ani şi de atunci s-a dez­vol­tat în 11 oraşe din ţară pre­cum Bu­cureşti, Arad, Timi­şoara sau Ploieşti.

Green Care Cos­me­tics are trei sa­loa­ne de înfrumuseţare No+Vello pro­prii, în timp ce alte 17 sunt în sis­tem de fran­ciză. În total, No+Vello are 1.200 de cen­tre la nivel mondial, fiind cea mai mare reţea de centre de înfrumuseţare din lume, specializată în epilare de­fini­tivă şi terapii faciale, având peste un mi­lion de clienţi în reţea.

După ce a reuşit să ajungă în 2014 la o cifră de afaceri de 250.000 euro în Ro­mânia, compania vrea să se extindă lanţul No+Vello în sistem de franciză în Pi­teşti, Sibiu, Oradea, Mureş, Suceava şi Brăila. Franciza No+Vello se adre­sează atât investitorilor, cât şi celor care nu au experienţă antreprenorială. Pen­tru 2015, compania avea bugetat un ru­laj de 500.000 de euro.

Investiţia iniţială într-un salon de înfrumuseţare No+Vello se ridică la 30.000-50.000 de euro şi toate produsele şi materialele pu­blicitare sunt incluse în pachetul de des­chidere.

Francizatul trebuie să aibă capitalul care să acopere costurile chiriei, sala­riile angajaţilor. În plus, francizatul plăteşte o redevenţă lunară de 300 de euro şi 242 de euro, care reprezintă con­tribuţia lu­nară la bugetul de marketing.

Com­pa­nia asigură asistenţă fran­cizatului în ame­najare spaţiu, business plan, mar­keting naţional, dezvoltare de produse şi face trainig permanent şi validează unitatea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO