Companii

Reţeaua de farmacii Ana Maria din zona Bucureşti-Ilfov a trecut de 165 mil. lei în 2020, după un avans de 30%

Farmacia Ana Maria este pe piaţa retailului farmaceutic de 30 de ani, fiind înfiinţată în 1991.

Farmacia Ana Maria este pe piaţa retailului farmaceutic de 30 de ani, fiind înfiinţată în 1991.

Autor: Georgiana Mihalache

12.07.2021, 21:00 327

♦ Farmaciile Ana Maria s-au extins în Capitală şi în judeţul Ilfov, având o prezenţă de 30 de ani pe piaţă.

Brandul de farmacii Ana Maria din Capitală a ajuns la 165,3mil. lei în 2020, după o creştere de 30% faţă de anul precedent, arată calculele ZF pe baza informaţiilor publice de la Finanţe. Datele cuprind rezultatele a două companii care operează brandul Ana Maria, una dintre cele mai puternice reţele regionale din piaţa farma. Reţeaua farmaceutică are o prezenţă importantă în Bucureşti, dar s-a extins şi în zona Ilfov, un magnet pentru retailul farma în urma dezvoltării rezidenţiale a zonei.

Anul 2020, marcat de pandemia de COVID-19, a fost cel mai bun de până acum pentru Farmacia Ana Maria, care a înregistrat o creştere şi în ceea ce priveşte profitul, până la 4,2 mil. lei cumulat, aproape dublu faţă de anul anterior. În total, 224 de angajaţi lucrează în cele 32 de farmacii, din datele publice.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO