Companii

Reţeaua de francize LaDoiPaşi, dezvoltată de Metro Cash & Carry, a ajuns la peste 820 de magazine şi vrea 1100 unităţi până la finalul lui 2019

Reţeaua de francize LaDoiPaşi, dezvoltată de Metro...

Autor: Roxana Rosu

16.04.2019, 11:38 342

Reţeaua de francize LaDoiPaşi, dezvoltată de retailerul german Metro Cash & Carry, a ajuns la peste 820 de magazine şi ţinteşte un număr de 1100 unităţi până la finalul anului 2019, după ce a trecut printr-un proces de repoziţionare pe piaţă.

Franciza a fost lansată în 2012 ca o soluţie pentru hemoragia din comerţul tradiţional care pierdea – şi încă pierde - câteva mii de unităţi an de an. În 2014, reţeaua ajunsese la 700 de unităţi, pentru a scădea apoi spre 430 în toamna anului 2016, înainte de a reveni din nou pe creştere ulterior.

Ţinta anunţată este de 2.000 de unităţi până în 2020. 

În prezent, 40% din magazinele LaDoiPaşi se află în sudul ţării, 30% în nord şi 30% în vest, retailerul urmărind expansiunea în comunităţile din întreaga ţară, atât urban, cât şi rural.  

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO