„Povestea noastră a început în 2016, mai exact în luna august, când a fost deschisă prima unitate Pep&Pepper în Bucureşti, în centrul comercial Băneasa Shopping City. Totul a pornit de la găsirea unei alternative de restaurant care oferă opţiuni echilibrate şi sănătoase, faţă de oferta din zona de food care se regăsescă în malluri în 2016“, spune Dragoş Mihail, chief operation officer Pep&Pepper. Businessul este parte a Sterling Cruise Group, care alături de Pep&Pepper operează franciza Salad Box şi a dezvoltat mai multe branduri proprii în portofoliu precum Taksim sau Resto Aperto.
Salad Box este unul dintre cele mai cunoscute branduri de restaurante de pe piaţa locală, care între timp s-a extins în sistem de franciză pe mai multe pieţe din lume. Cu circa 60 de unităţi, cifra de afaceri totală a businessului este de circa 30 mil. euro, conform datelor comunicate anterior de companie. Între timp, antreprenorii care au lansat businessul Salad Box au dezvoltat şi alte concepte.