ZF 24

Simt bine gusturile românilor: Fondatorii Salad Box au dat lovitura şi cu Pep&Pepper, şi au ajuns la afaceri de 3 mil. euro cu lanţul de restaurante

Brandul Pep&Pepper a fost lansat pe piaţă în vara lui 2016, prima unitate fiind deschisă în mallul Băneasa Shopping City din Bucureşti

Brandul Pep&Pepper a fost lansat pe piaţă în vara lui 2016, prima unitate fiind deschisă în mallul Băneasa Shopping City din Bucureşti

Autor: Cristina Roşca

13.03.2019, 07:36 1716

Brandul Pep&Pepper este dezvoltat de antreprenorii locali care au şi franciza Salad Box, dar şi alte businessuri în domeniul restaurantelor precum Taksim sau Resto Aperto.

„Povestea noastră a început în 2016, mai exact în luna august, când a fost deschisă prima unitate Pep&Pepper în Bucureşti, în centrul comercial Băneasa Shopping City. Totul a pornit de la găsirea unei alternative de restaurant care oferă opţiuni echilibrate şi sănătoase, faţă de oferta din zona de food care se regăsescă în malluri în 2016“, spune Dra­goş Mihail, chief operation officer Pep&Pepper. Businessul este parte a Sterling Cruise Group, care alături de Pep&Pepper operează franciza Salad Box şi a dezvoltat mai multe branduri proprii în portofoliu precum Taksim sau Resto Aperto.

Salad Box este unul dintre cele mai cunoscute branduri de restaurante de pe piaţa locală, care între timp s-a extins în sistem de franciză pe mai multe pieţe din lume. Cu circa 60 de unităţi, cifra de afaceri totală a busi­nessului este de circa 30 mil. euro, conform da­telor comunicate anterior de companie. Între timp, antreprenorii care au lansat businessul Salad Box au dezvoltat şi alte concepte.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO