Companii

Reteaua Leonardo a inchis 40 de magazine in Ungaria

Reteaua Leonardo a inchis 40 de magazine in Ungaria

Retailerul are afaceri de 136 mil. euro

03.11.2009, 23:50 51

Leonardo, cel mai mare retailer din sectorul de imbracaminte siincaltaminte, cu afaceri de 136 mil. euro, care a intrat ininsolventa luna trecuta la presiunile creditorilor, continua planulde restructurare, urmatoarele magazine vizate fiind cele dinstrainatate, in Ungaria, Republica Moldova si Bulgaria.
"Deja a inchis 40 de magazine in Ungaria, iar pentru celelalte s-apropus un termen de circa doua luni, pana la sfarsitul anului,pentru a lua decizii cu privire la inchiderea sau continuareaactivitatii magazinelor din cele trei tari. Conducerea Leonardo vadecide ce va face cu magazinele dupa bilantul anual, dupainventarul de la sfarsitul anului", a declarat Radu Lotrean,asociat coordonator la Casa de Insolventa Transilvania,responsabila cu reorganizarea companiei.
Florin Panea, proprietarul Leonardo, unul dintre putiniiantreprenori locali care s-au extins in regiune, a avut pana inacest an 180 de magazine in Romania, 64 de magazine in Ungaria, sicate cinci unitati in Republica Moldova si Bulgaria. In prima partea lui 2009, cand compania a inceput sa aiba probleme de lichiditatesi a apelat la o firma de consultanta in management pentru arestructura afacerea, planul de reducere a cheltuielilor a vizatinchiderea a 47 de magazine din Romania si a 40 de unitati dinUngaria.
Pe langa Florin Panea, care administreaza Leonardo de 15 de ani,Gabriel Carlij de la Jolidon sau Cristina Batlan care detineMusette s-au extins peste granite, incercand sa ajunga cumagazinele din Italia, Ungaria, Franta sau Moldova la rulaje demilioane de euro, comparabile cu ale unor reteleinternationale.

AFACERI DE LA ZERO