Companii

Reteaua Leonardo a inchis 40 de magazine in Ungaria

Reteaua Leonardo a inchis 40 de magazine in Ungaria

Retailerul are afaceri de 136 mil. euro

03.11.2009, 23:50 62

Leonardo, cel mai mare retailer din sectorul de imbracaminte siincaltaminte, cu afaceri de 136 mil. euro, care a intrat ininsolventa luna trecuta la presiunile creditorilor, continua planulde restructurare, urmatoarele magazine vizate fiind cele dinstrainatate, in Ungaria, Republica Moldova si Bulgaria.
"Deja a inchis 40 de magazine in Ungaria, iar pentru celelalte s-apropus un termen de circa doua luni, pana la sfarsitul anului,pentru a lua decizii cu privire la inchiderea sau continuareaactivitatii magazinelor din cele trei tari. Conducerea Leonardo vadecide ce va face cu magazinele dupa bilantul anual, dupainventarul de la sfarsitul anului", a declarat Radu Lotrean,asociat coordonator la Casa de Insolventa Transilvania,responsabila cu reorganizarea companiei.
Florin Panea, proprietarul Leonardo, unul dintre putiniiantreprenori locali care s-au extins in regiune, a avut pana inacest an 180 de magazine in Romania, 64 de magazine in Ungaria, sicate cinci unitati in Republica Moldova si Bulgaria. In prima partea lui 2009, cand compania a inceput sa aiba probleme de lichiditatesi a apelat la o firma de consultanta in management pentru arestructura afacerea, planul de reducere a cheltuielilor a vizatinchiderea a 47 de magazine din Romania si a 40 de unitati dinUngaria.
Pe langa Florin Panea, care administreaza Leonardo de 15 de ani,Gabriel Carlij de la Jolidon sau Cristina Batlan care detineMusette s-au extins peste granite, incercand sa ajunga cumagazinele din Italia, Ungaria, Franta sau Moldova la rulaje demilioane de euro, comparabile cu ale unor reteleinternationale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO