Companii

Reţeaua Profi îşi face marcă proprie: Din iulie vom avea la raft 600-700 de produse sub brandul Profi. Surpriză: retailerul a angajat o companie americană să se ocupe de dezvoltarea mărcii proprii

Reţeaua Profi îşi face marcă proprie: Din iulie vom...

Autor: Cristina Roşca

06.06.2019, 07:00 1802

Lanţul de supermarketuri şi magazine de proximitate Profi, controlat de fondul de investiţii Mid Europa Partners, va lansa marca proprie cu acelaşi nume pe segmentul mediu de preţ.

„Am semnat un parteneriat cu firma Diamond din Portugalia, dar care este la rândul său parte a unul grup american. Ei s-au ocupat de dezvoltarea mărcii private Profi, de la studii de piaţă şi focus-grupuri, la design, ambalaj şi mai departe la producţie. Mai exact, ei negociază cu furnizorii, astfel că noi vom primi direct produsele“, explică Daniel Cîrstea, executivul român care conduce operaţiunile Profi.

Compania avea mărci pe segmentul preţurilor medii, mărci pentru care colabora cu mai mulţi producători locali. Era însă greu de controlat producţia şi menţinerea calităţii, spune Cîrstea, motiv pentru care retailerul a semnat un parteneriat cu o firmă specializată. Pe segmentul preţurilor mici Profi are marca privată Proxi.

Decizia de a dezvolta mărci proprii pe segmentul mediu de preţ vine în contextul în care puterea de cumpărare a crescut, iar acest lucru se vede în comportamentul de consum. Mai exact, românii se orientează către produse mai scumpe, fie că e vorba de marcă proprie sau branduri deja consacrate.

„Începând cu luna iulie vom avea la raft 600-700 de produse marca Profi.“

Lanţul de supermarketuri şi magazine de proximitate Profi, controlat de fondul de investiţii Mid Europa Partners, a obţinut anul trecut afaceri de aproape 6 mld. lei, după o creştere de 25%. Compania are peste 1.000 de magazine.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO