• Leu / EUR4.9457
  • Leu / GBP5.7676
  • Leu / USD4.6170
Companii

Reveal Marketing Research: Toate categoriile de produse au preţuri mai mari decât anul trecut, topul scumpirilor fiind dominat de carburanţi, factura la energie electrică/gaze naturale şi alimente; femeile au remarcat mai ales scumpirea alimentelor, iar bărbaţii pe cea a benzinei

Reveal Marketing Research: Toate categoriile de produse au preţuri mai mari decât anul trecut, topul scumpirilor fiind dominat de carburanţi, factura la energie electrică/gaze naturale şi alimente; femeile au remarcat mai ales scumpirea alimentelor, iar bărbaţii pe cea a benzinei

Autor: Roxana Rosu

27.01.2022, 14:13 71

Toate categoriile de produse de pe piaţa locală au preţuri mai mari decât anul trecut, topul scumpirilor fiind dominat de carburanţi, factura la energie electrică/gaze naturale şi alimente (82%), arată un studio realizat de Reveal Marketing Research.

De asemenea, majoritatea covârşitoare a consumatorilor a remarcat majorări la produsele pentru construcţia casei sau amenajări (79%), călătorii/vacanţe (74%), medicamente/suplimente (72%) şi la costurile pentru servicii precum telefonie, internet, asigurări, etc. (69%).

La polul opus, produsele de igienă corporală, hainele şi accesoriile sunt indicate de cea mai mică parte dintre participanţii la sondaj ca fiind mai scumpe comparativ cu anul trecut.

Pe categorii de gen, femeile declară în cea mai mare măsură că produsele care s-au scumpit comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut sunt alimentele (86%), în vreme ce bărbaţii consideră în proporţie de 80% că s-au scumpit carburanţii.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - ieri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9457
Diferență: -0,0303
Ieri: 4.9472
Azi: 4.6170
Diferență: -0,3281
Ieri: 4.6322
Azi: 5.7676
Diferență: -0,9922
Ieri: 5.8254
Azi: 4.7889
Diferență: -0,0543
Ieri: 4.7915