♦ Grupul Hello Brands, format din agenţia de turism Hello Holidays şi compania de transport Hello Holidays Transport, a înregistrat în 2021 un volum de vânzări de 5,5 mil. euro, iar pentru anul acesta este aşteptat un avans de 20%.
Reprezentanţii agenţiei de turism Hello Holidays, parte din grupul de companii Hello Brands, spun că observă o tendinţă în creştere a rezervărilor de tip early-booking, astfel că turiştii au început să îşi achiziţioneze vacanţele de vară încă din toamna anului trecut.
Agenţia de turism are în ofertă atât sejururi, cât şi circuite cu avionul sau cu autocarul în România, dar şi în destinaţiile externe. În prezent, gradul de ocupare este de 40% în cazul sejururilor şi 45% pe circuite.
„Am crescut numărul de circuite cu avionul în destinaţii noi pentru agenţia noastră. Sunt peste 20 de variante de vacanţe cu avionul, avem şi variante de circuit cu autocarul, peste 60 disponibile, în acest moment, în România, ţările din jurul nostru, dar şi în Elveţia, Italia, Spania, Polinia, ţările nordice“, spune Denisa Oprea, director de marketing la Hello Holidays.