Companii

Rezultatele promovării: un singur brand – Nurofen, al britanicilor de la Reckitt Benckiser – vinde medicamente pentru durere de 100 mil. lei anual în România

Rezultatele promovării: un singur brand – Nurofen, al...

Autor: Georgiana Mihalache

05.11.2019, 09:00 413

Românii cumpără medicamente pentru durere de 650 mil. lei în 2019, în creştere cu 7% faţă de anul anterior, potrivit Euromonitor International. Un singur medicament produs în România de Terapia (Aspenter) intră în clasamentul primelor cinci branduri după vânzări.

 

Vânzările la medicamentele pen­tru durere au crescut cu 11% în 2018, iar în 2019 ur­mează să mai facă un salt de 8%, până la 658 mil. lei (153 mil. dolari), potrivit datelor oferite de com­pania de cercetare de piaţă Euro­monitor International.

Nurofen este cel mai vândut brand de medicamente pentru durere, cu o cotă de piaţă de 15,8%, cât următorii doi compe­titori din piaţă la un loc. Următorul brand în clasament este Aspenter (substanţa activă fiind aspirina), produs de Terapia Cluj, fabrica de medicamente controlată de indienii de la Sun Pharma, cu 7,9% din piaţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO