Companii

Români în afara graniţelor. Andrei Hareţ, Grolsch: Managerii români de afară trebuie să ducă know-how-ul către viitoarele generaţii

Români în afara graniţelor. Andrei Hareţ, Grolsch:...

Autor: Roxana Petrescu

13.06.2018, 00:07 199

Managerii români care lucrează peste graniţe trebuie să faciliteze transferul de know-how către ge­ne­raţiile mai tinere astfel încât acest club, deocamdată exclusivist, să atra­gă şi alţi „membri“, este de părere Andrei Hareţ, director general al brandului global de bere Grolsch. Stabilit în Olanda, Hareţ este liderul unei echipe de 600 de oameni şi al unui business semnificativ care acum face parte din gigantul japonez Asahi.

„Activez în mediul companiilor multinaţionale de 21 de ani. Dintre aceştia, 10 ani am lucrat în străinătate (în două perioade diferite) şi 11 ani în România. Am lucrat cu colegi de peste 60 de naţionalităţi diferite. Prima oară când am devenit expatriat a fost în 2001, eram printre primii expatriaţi români“, spune Andrei Hareţ.

Potrivit acestuia, managerii locali din străinătate au contribuit mult la îmbunătăţirea imaginii României peste graniţe. Mai mult, Hareţ spune că el şi comunitatea din care face parte au o responsabilitate faţă de managerii români în devenire. Astfel, transferul de know-how spre piaţa locală ar trebui să devină un fel de al doilea job pentru toţi directorii români din străinătate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO