♦ Proiectul are o platformă online şi o aplicaţie, dar va exista şi o semnalizare a obiectivelor turistice, la fel cum se întâmplă cu indicatoarele rutiere amplasate pe şoselele din ţară.
Platforma România Atractivă, un proiect pentru promovarea turistică a României, este administrată de două companii private, anume Terra Building şi Eventya, sub supravegherea reprezentanţilor Ministerului Investiţiilor şi Proiectelor Europene. Proiectul este singurul proiect de promovare turistică a ţării din PNRR, iar ministerul este autoritatea care a contractat şi a asigurat implementarea proiectului.
De altfel, proiectul este printre puţinele finalizate prin PNRR, iar bugetul proiectului a fost de 8,6 milioane euro şi a acoperit trei componente, anume crearea platformei digitale, digitalizarea şi marcarea celor 275 de obiective turistice incluse în program, precum şi derularea unor campanii de promovare pe plan intern şi internaţional.