Companii

Românii au cheltuit cu 6,4% mai mulţi bani pe bunurile de larg consum în acest an; hipermarketurile rămân cel mai popular loc de cumpărături, dar pierd teren în faţa supermarketurilor şi a magazinelor discount

Conform Eurostat, inflaţia a crescut cu 4% în cazul alimentelor comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Chiar şi în acest context, volumele cumpărate s-au majorat cu aproape 2%, însă românii nu au mai migrat către segmente superioare de preţ, aşa cum s-a întamplat anul trecut.

Conform Eurostat, inflaţia a crescut cu 4% în cazul alimentelor comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Chiar şi în acest context, volumele cumpărate s-au majorat cu aproape 2%, însă românii nu au mai migrat către segmente superioare de preţ, aşa cum s-a întamplat anul trecut.

Autor: Roxana Rosu

06.12.2018, 10:08 267

Familiile din România au cheltuit în perioada ianuarie-septembrie cu 6,4% mai mulţi bani pentru bunurile de larg consum comparativ cu primele nouă luni de anul trecut, mai ales pe fondul majorării preţurilor, având în vedere că în acest an consumatorii nu au mai migrat către segmente superioare de preţ, aşa cum s-a întamplat în 2017, arată o analiză GfK.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO