Companii

Românii au din nou apetit pentru mărcile de nişă: mărcile de SUV-uri şi cele sport au crescut cel mai mult în 2018

Românii au din nou apetit pentru mărcile de nişă:...

Autor: Bogdan Alecu

25.01.2019, 00:05 1238

Creşterea puternică a vânzărilor de SUV-uri a alimentat direct vânzările mărcilor specializate pe acest tip de au­to­mobil, potrivit datelor Direc­ţiei Regim Permise de Condu­ce­re şi Înmatriculare a Vehicu­le­lor (DRPCIV) centralizate de ZF.

Mărci precum Ssang­Yong, Jeep şi Mitsubishi au înregistrat unele dintre cele mai mari creş­teri anul trecut, pe măsură ce au venit pe piaţă cu modele noi. Brandul sud-coreean a fost relansat pe piaţa locală în 2017. Vân­zările sale au urcat anul tre­cut cu aproape 400%, la 124 de unităţi, clasându-se pe locul se­cund. În cazul Mitsubishi, care a venit cu noul Outlander dar şi cu noul SUV compact Eclipse Cross, înmatriculările sale au urcat cu 70%, spre 460 de maşini.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO