Companii

Românii au lăsat aproape 5 mld. lei în magazinele online din România, din care un sfert doar în noiembrie şi decembrie

Ponderea online-ului în total vânzări de bunuri alimentare, nealimentare şi carburanţi este de 2,6%, semn că loc de dezvoltare mai există

Ponderea online-ului în total vânzări de bunuri alimentare, nealimentare şi carburanţi este de 2,6%, semn că loc de dezvoltare mai există

Autor: Cristina Roşca

09.03.2018, 00:05 218

Românii au cheltuit anul trecut în online 4,9 mld. lei, o valoare record, arată calculele ZF pe baza informaţiilor Institutului Naţional de Statistică. Sumele cheltuite au crescut cu 27% faţă de anul anterior şi cu aproape 70% comparativ cu 2015, semn că apetitul pentru cumpărături pe internet este în continuare crescut.

Acest domeniu - comerţ cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin internet - se dezvoltă an de an în contextul în care tot mai mulţi retaileri se orientează şi îşi deschid magazine online. Sunt luate în calcul doar rezultatele companiilor din România, nu şi achiziţiile de peste graniţă ale consumatorilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO