Companii

Roxana Băbătie, Cargus: Vizăm Ungaria, Cehia, Slovacia şi Germania, după ce anul trecut am făcut primii paşi în extern. Compania de curierat Cargus este deţinută de fondul de private equity MidEuropa Partners

ZF Retail Summit 2025. O nouă companie românească merge dincolo de graniţă.

Roxana Băbătie, head of domestic sales în cadrul Cargus: Cei din generaţiile Z şi Millenials sunt top la shopping în online. Dacă avem 65% din populaţie care cumpără cel puţin o dată pe lună din online, mai bine de o treime (35%) dintre cei din generaţiile Z şi Millennials cumpără din acest mediu cel puţin o dată pe săptămână.

Roxana Băbătie, head of domestic sales în cadrul Cargus: Cei din generaţiile Z şi Millenials sunt top la shopping în online. Dacă avem 65% din populaţie care cumpără cel puţin o dată pe lună din online, mai bine de o treime (35%) dintre cei din generaţiile Z şi Millennials cumpără din acest mediu cel puţin o dată pe săptămână.

Autor: Cristina Roşca, Ramona Cornea

19.05.2025, 09:00 602

♦ Acesta a mai avut în portofoliu şi alte firme mari, precum Profi sau Regina Maria, pe care le-a vândut recent.

Când fac shopping online, româ­nii sunt practici, spune Roxana Băbă­tie, head of domestic sales în cadrul Cargus, unul dintre cei mai mari actori de pe piaţa locală de curierat.

Pentru ei, preţul e criteriul cel mai important în achiziţii, după care urmează reducerile şi costul livrării.

„Preţul e criteriul numărul unu - 67% (dintre respondenţi – n.red.) îl men­ţionează primul. Urmează redu­ce­rile şi costul livrării. Timpul de li­vrare contează mai ales pentru tineri. Iar aproape un sfert dintre respon­denţi se întorc acolo unde au avut o experienţă bună, ceea ce înseamnă că loialitatea se câştigă prin servicii, nu doar prin discounturi“, explică executivul.

Când vine vorba de retururi, con­sumatorii autohtoni sunt destul de prudenţi, mai exact, aproximativ 76% spun că nu returnează aproape niciodată. Iar când o fac, returnează în special haine şi încălţăminte.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro