♦ Acesta a mai avut în portofoliu şi alte firme mari, precum Profi sau Regina Maria, pe care le-a vândut recent.
Când fac shopping online, românii sunt practici, spune Roxana Băbătie, head of domestic sales în cadrul Cargus, unul dintre cei mai mari actori de pe piaţa locală de curierat.
Pentru ei, preţul e criteriul cel mai important în achiziţii, după care urmează reducerile şi costul livrării.
„Preţul e criteriul numărul unu - 67% (dintre respondenţi – n.red.) îl menţionează primul. Urmează reducerile şi costul livrării. Timpul de livrare contează mai ales pentru tineri. Iar aproape un sfert dintre respondenţi se întorc acolo unde au avut o experienţă bună, ceea ce înseamnă că loialitatea se câştigă prin servicii, nu doar prin discounturi“, explică executivul.
Când vine vorba de retururi, consumatorii autohtoni sunt destul de prudenţi, mai exact, aproximativ 76% spun că nu returnează aproape niciodată. Iar când o fac, returnează în special haine şi încălţăminte.