Lanţul Farmacia Tei, unul din cele mai dinamice businessuri de pe piaţa locală, şi-a crescut afacerile cu 28% în prima jumătate a acestui an faţă de perioada similară a anului trecut şi a ajuns la zece unităţi pe piaţa locală, după cea mai recentă deschidere din Braşov.
„Obiectivul este să avem trei-patru deschideri de locaţii noi pe an, ne extindem în oraşele principale. În iulie am deschis o farmacie şi un Bebe Tei în Braşov şi anul acesta mai deschidem la Craiova în cadrul Electroputere Mall. Pentru prima jumătate a anului viitor avem în plan deschideri în Focşani, Ploieşti şi în sectorul 4 din Bucureşti“, a declarat pentru ZF Roxana Maftei, fondatoarea lanţului de farmacii. Lanţul a ajuns în prezent la 10 magazine Farmacia Tei şi 9 magazine Bebe Tei.
Cele două lanţuri s-au diferenţiat de alte businessuri din acest sector prin diversitatea produselor, dar şi prin preţurile mai mici şi prin prezenţa în online.
Mai mult, farmaciile Tei sunt dezvoltate pe spaţii mult mai mari decât o farmacie normală, de peste 1.000 de metri pătraţi, ceea ce le face adevărate „hipermarketuri“ de medicamente.
Anul trecut, cele două business-uri au finalizat cu afaceri totale de 1,82 miliarde, Farmacia Tei a avut 1,1 miliarde lei afaceri iar Bebe Tei a avut o cifră de afaceri de 728 milioane de lei. Lanţul a accelerat pedala extinderii în provincie încă din 2018, când a intrat în centrul comercial Vivo din Constanţa, aceasta fiind prima investiţie făcută de lanţ în afara Capitalei.
În 2022, Pavăl Holding, vehiculul de investiţii al fraţilor Adrian şi Dragoş Pavăl de la Dedeman, a cumpărat 30% din acţiunile companiilor Farmacia Tei şi Bebe Tei.