Companii

Roxana Puia, Marketing Director, Asociaţia Environ: Cred că una dintre principalele probleme pe care le avem este legată de modul în care gestionăm resursele, atât ca materie primă, cât şi ca produse rezultate

ZF ESG Summit 2022: ESG, pilonul dezvoltării sustenabile

Roxana Puia, Marketing Director, Asociaţia Environ: Cred...

Autor: Ramona Cornea

18.05.2022, 14:27 116

Roxana Puia, marketing director al Asociaţiei Environ, este de părere că una dintre principalele probleme pe care România le are este legată de modul în care gestionăm resursele, atât ca materie primă, cât şi ca produse rezultate.

”Eu m-aş referi la consum responsabil, indiferent că vorbim despre alimente, despre ambalaje, echipamente electrice şi electronice. Înainte să ajungem la reciclare ar trebui să fim atenţi la modul în care le folosim, le consumăm, le reparăm, le reutilizăm pentru că reciclarea este de fapt ultima pe lanţ, ar trebui să fie ultima pe ierarhia deşeurilor.  Cred că una dintre principalele probleme pe care le avem este legată de modul în care gestionăm resursele, atât ca materie primă, cât şi ca produse rezultate care mai apoi se transformă în deşeuri. Eu la asta m-aş limita, pe asta aş pune accentul”, a declarat Roxana Puia în cadrul conferinţei ZF ESG Summit 2022: ESG, pilonul dezvoltării sustenabile.

Ce a mai declarat Roxana Puia în cadrul conferinţei:

• Pe locul al doilea ar fi mobilitatea verde, maşină verde, orice verde, iar pe locul al treilea ar fi industria modei, industria textilă pentru că este deosebit de poluantă, cred că a doua cea mai poluantă. 

• Foarte multe companii se laudă cu iniţiativele pe care le au în zona de sustenabilitate, am o doză de scepticism în privinţa asta, dar cel puţin ca efect de conştientizare, prin simplul fapt că vorbim despre asta din ce în ce mai mult, în tot mai multe medii, este un pas înainte în direcţia adoptării unei schimbări de mentalitate atât la nivel de public general, cât şi la nivel de companii.

• Noi avem 15 ani de activitate pe piaţa din România şi am constatat o evoluţie în ceea ce priveşte abordarea pe care companiile o au vizavi de ocupaţiile de mediu, dar nu cred că suntem încă acolo unde trebuie să fim.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO