Companii

Rujurile şi oja contribuie cu 40% la vânzările de 82 milioane de lei ale Coty

Foto: Shutterstock

Foto: Shutterstock

Autor: Cristina Roşca

22.04.2015, 00:00 242

Grupul Coty, cu afaceri de 4,6 mld. dolari la nivel mondial, a transformat România într-un hub regional, administrând de la Bucureşti şi afacerile din Bulgaria şi Grecia, pieţe cu afaceri de 7,5 mil. euro. Piaţa locală rămâne cea mai importantă ca business, cu afaceri de circa 2,5 ori mai mari. Pe viitor, acestei regiuni i s-ar putea alipi şi alte pieţe.

Compania Coty România, unul dintre cei mai importanţi importatori de produse cosmetice, care deţine în portofoliu branduri precum Calvin Klein, Davidoff sau Rimmel, şi-a majorat afacerile anul trecut cu 9% până la 82 mil. lei. Avansul businessului a fost susţinut de vânzările de cosmetice decorative – oje şi rujuri – care s-au dublat în ultimii doi ani şi jumătate. Aceste produse contribuie cu 35-40% la totalul cifrei de afaceri a businessului local.

„În perioadele de criză, femeile renunţă la răsfăţurile scumpe şi se orientează spre cele pe care şi le pot permite, precum ojele şi rujurile“, declară Răzvan Afenduli, general manager la Coty România. Marja de profit a Coty România a urcat la 10%, dublându-se faţă de anii anteriori, pe fondul achiziţiei unor branduri de parfumerie de lux. Ultimul brand adăugat portofoliului este Bourjois, preluat de la Chanel. Produsele Coty sunt prezente atât în magazinele de parfumerie, cât şi în lanţurile din comerţul modern şi tradiţional, potrivit ultimelor date ale ZF.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO