Companii

Ruxandra Târlescu, partener, PwC România: Nu văd o cotă unică de 19% la tot. Majorarea TVA la alimente la 19% este printre ultimele măsuri la care s-ar putea ajunge

Ruxandra Târlescu, partener, PwC România: În primul rând, trebuie să vedem în ce măsură vom rămâne cu cota de 19% şi nu va fi mai mare de atât. Deja sunt discuţii.

Ruxandra Târlescu, partener, PwC România: În primul rând, trebuie să vedem în ce măsură vom rămâne cu cota de 19% şi nu va fi mai mare de atât. Deja sunt discuţii.

Autor: Cristina Bellu, Cristina Roşca

20.06.2024, 17:00 113

Piaţa din România este extrem de interesantă pentru jucătorii mari din retail, care vin aici în număr mare ca să deschidă magazine alimentare, de modă sau cosmetice, crede Ruxandra Târlescu, partener în cadrul companiei de audit şi consultanţă PwC.

„Avem exemplul retailerului polonez Zabka, un nume mare, care abia a intrat în piaţă, dar sunt şi alţii – nu neapărat pe zona de food, ci mai degrabă din fashion şi beauty. România reprezintă o piaţă foarte bună pentru jucătorii mari. Conform The Economist, România va fi ţara cu cele mai multe oportunităţi de creştere. Vedem că există investiţii, avem fonduri, economia creşte, comerţul cu amănuntul creşte şi el. Evident că sunt şi lucruri de îmbu­nătăţit, însă perspectivele sunt foarte bune“, spune ea.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro